za 8/9 tyś bez problemu kupisz arosę z 99 roku , a kolega "ediada" taka cenę przyjął jako górna granicę
Jakie załozyć sprzegło
Zwiń
X
-
Jakie załozyć sprzegło
Moze ktos podpowie jakie sprzęgło założyc bo mechanik stwierdził ,ze lepiej załozyc sprzęgło stałe ,a nie jak dotychczas dwu mase octavia 1,9 tdi ALH i jeszcze przepływke bo tez padła czy mozna załozyć zamiennik czy tylko orginał chodzi o trwałość i czy nie bedzie na zamienniku róznicy w jeździe bo mam bosch ,a słyszałem ,ze teraz juz wszystko w chinach klepia i moze ma ktos na zbyciu zawias do drzwi od strony kierowcy moze byc wybityPaweł
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez kornatZamieszczone przez lugabdobrze rozumiem ze z golfa?
Komentarz
-
http://moto.allegro.pl/item761704420...zamachowe.html + kompletne sprzegło z G60!
Ja mam założony taki zestaw!
Trzeba pamiętac przy zakupie koła zamachowego,żeby zamówić komplet z wszystkimi śrubami,bowiem z dwumasy niestety nie pasują !
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Tomaszekhttp://moto.allegro.pl/item761704420_1_9_tdi_90_km_vw_golf_3_passat_b4_ko lo_zamachowe.html + kompletne sprzegło z G60!
Ja mam założony taki zestaw!
Trzeba pamiętac przy zakupie koła zamachowego,żeby zamówić komplet z wszystkimi śrubami,bowiem z dwumasy niestety nie pasują !
Komentarz
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez lukasz12022_tm_,
czyli kupuję (aukcje poniżej) zakładam i wszystko powinno by OK
a jak będzie zachowywał się samochód czy coś się zmieni?? czy taka wymiana na jednomasowe wpłynie negatywnie na samochód?? :roll: :roll:
[ Dodano: Sob 12 Gru, 09 22:31 ]
A tu dokładny opis jaro4444:
#######################
- potrzebujesz jedmasowe koło od poprzecznie postawionych 1Z (VW 028 105 269 B), początkowych AGR lub od benzyn ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) nr VW 037 105 273C,
- łożysko wyciskowe kupujesz od silnika G60 albo innych wymienionych wyżej (to samo co w AFN :chytry: ) SKF VKC 2241,
- tarcza sprzęgła może być od VR6 albo G60 228 mm 28 zębów,
- docisk od G60,
- potrzebujesz śruby do mocowania zamachu do wału korbowego (inne jak w AFN) i śrubki do mocowania docisku do koła zamachowego.
Najprościej kupić zamach od ww. silników i dać do niego kompletne sprzęgło (tarcza, łożysko, docisk) od G60 nr Sachs 3000 332 001.
Zamach warto przetoczyć w profesjonalnym zakładzie przed założeniem, to nic nie szarpie wówczas na 100% przy ruszaniu.
Koszt całości sprzęgła: 100-150 zł zamach ze śrubkami, 370 zł sprzęgło, 30 zł przesyłka, toczenie zamachu 40-50 zł. Łącznie "całe" 550-600 zł
Komentarz
-
lugab z tej firmy co pusciłem linka kolo zamachowe było idealene,nic nie trzeba było zabielac!Dodatkowo jak im powiesz ze potrzebujesz śruby i śrubki to ci wysla w komplecie bez dodatkowych kosztów!Nie chce ich reklamowac ,ale zadzwonilem do nich w jeden dzień a na drugi dzień do południa byl juz u mnie kurier i to bez wpłaty!Kompletne sprzęgło z G60 nie wiem czy kupisz za 370,ale w granicach 450 na 100%!
a co do zachowania...jest na pewno mniej kulturalne :wink: tzn. przy rozruchu na zimnym silniku jest na pewno głosniejsze,i na tym sie kończa wady .Poza tym zakładaj i nic sie nie bój,a zobaczysz jaka różnica w jeździe :szeroki_usmiech !
A o portfelu juz nie wspomnę :szeroki_usmiech !
Komentarz
-
Komentarz